Reply

Thread Tools
Old 06-08-2017, 01:07 PM
balloonpopper83 balloonpopper83 is offline
Junior Member

balloonpopper83 is on a distinguished road
Default Re: Balloon meeting in the netherlands
Ik heb mijn voorkeuren ook ingevuld.
Reply With Quote
Old 07-08-2017, 01:00 PM
rsrs8370 rsrs8370 is offline
Junior Member

rsrs8370 is on a distinguished road
Wat een gaaf idee! Omdat nog niet helemaal duidelijk was wanneer mijn vakantie zou vallen, heb ik mijn beschikbaarheid net pas ingevuld. Ik begrijp dat er op dit moment een lichte voorkeur is voor zaterdag 12 augustus 14:00 in Utrecht.

Is er qua bereikbaarheid nog een voorkeur voor de auto of trein? Ik kan eventueel 1 iemand meenemen (sorry, heb een tweezitter) of ophalen bij het station.
Reply With Quote
Old 07-08-2017, 06:24 PM
AnotherLooner AnotherLooner is offline
Junior Member

AnotherLooner is on a distinguished road
Lijkt erop dat (helaas voor mij) a.s. zaterdag 12 augustus favoriet is.
Ik kan er dan niet bij zijn vanwege werk. Hopelijk bevalt het goed en komt er een opvolger!

Ik laat het nu aan anderen over om de tijd en plek te bedenken. Dacht dat een datumprikker even goed uitkwam en verder had ik niet in mijn hoofd om organisatie te doen

Veel plezier alvast!
Old 08-08-2017, 11:20 PM
robert robert is offline
Member

robert is on a distinguished road
Top dat er uiteindelijk na het idee vervolging is gekomen om daadwerkelijk af te spreken helaas na mijn idee, kan ik er zelf niet bij zijn komende weken druk met vakantie en verhuizing erg jammer maaar ik ben er volgende keer zeker bij
Reply With Quote
Old 09-08-2017, 10:25 AM
marja marja is offline
Senior Member

marja is on a distinguished road
En wie komen er wel? En waar spreken we af?
Reply With Quote
Old 09-08-2017, 03:07 PM
Junior Member

@Robert, Rick: jammer dat jullie als initiatiefnemers er niet bij kunnen zijn. Hopelijk laat een volgende keer niet lang op zich wachten en kunnen jullie er dan gewoon bij zijn.
Succes met de vakantie, het werk en de verhuizing!

@Rick: heb jij zicht op wie er zich via de datumprikker hebben aangemeld voor 12 augustus?

@Marja: het meeting point bij Utrecht CS is na de verbouwing niet herplaatst. In plaats daarvan is er nu dit:
https://www.duic.nl/algemeen/kunstwo...ntraal-worden/

Wellicht een idee om af te spreken bij het glazen hek, links van de agent op de foto?
Maar ik weet niet of dit ook bereikbaar is voor mensen die niet met de trein komen. M.a.w. heb je een kaartje nodig om daar te kunnen komen?
Reply With Quote
Old 10-08-2017, 10:44 PM
AnotherLooner AnotherLooner is offline
Junior Member

AnotherLooner is on a distinguished road
Originally Posted by rsrs8370 View Post
@Rick: heb jij zicht op wie er zich via de datumprikker hebben aangemeld voor 12 augustus?
Jazeker. Weet niet wie de 'leiding' wilt nemen maar zal ik het even naar iemand prive berichten?

Originally Posted by rsrs8370 View Post
Wellicht een idee om af te spreken bij het glazen hek, links van de agent op de foto?
Maar ik weet niet of dit ook bereikbaar is voor mensen die niet met de trein komen. M.a.w. heb je een kaartje nodig om daar te kunnen komen?
Als het goed is staan er nog poortjes open op Utrecht CS voor mensen zonder OVkaart. Weet ik niet zeker.
Old 11-08-2017, 10:34 AM
Junior Member

Op dit moment heb ik alleen nog maar berichten gezien van mensen die niet komen. Voor het afspreken is het juist goed om te weten wie er wel komen.

Ik zou willen voorstellen dat de mensen die wel komen mij hier een privébericht sturen met vermelding van de naam/e-mail waarmee ze zijn aangemeld bij datumprikker zodat ik hen de definitieve tijd en locatie kan doorgeven. Dit om niet-forumleden, die hier gewoon kunnen meelezen en wellicht ook de datumprikker hebben gebruikt, te kunnen uitsluiten.

Zou je mij daarom de gegevens van datumprikker kunnen doorsturen? Alvast bedankt!

Daarnaast hebben we nog een manier nodig om elkaar te bereiken voor het geval iemand vertraagd is of de afgesproken locatie niet kan vinden. Ik ga er gemakshalve vanuit dat iedereen een smartphone met e-mail mogelijkheid heeft en daarmee onderweg bereikbaar is. Mijn e-mail adres zal ik dan met samen met de tijd en locatie delen in het privébericht.
Reply With Quote
Old 17-08-2017, 09:45 AM
drumrd drumrd is offline
Junior Member

drumrd is on a distinguished road
Ik was nog even benieuwd. Heeft de meeting nog plaatsgevonden? Als het heeft plaats gevonden hoop ik dat het een geslaagde meeting was. En wellicht/hopelijk vindt er ooit nog 1 plaats..
Reply With Quote
Old 13-11-2017, 10:43 PM
Tecumseh Tecumseh is offline
Junior Member

Tecumseh is on a distinguished road
kick! was de vorige meeting nog doorgegaan? had dit forum net te laat gevonden om ook aanwezigheid aan te geven.

Eventuele plannen voor een nieuwe meeting?
Reply With Quote
Reply

Bookmarks

Tags
netherland party meeting

Thread Tools

Posting Rules