Balloon meeting in the netherlands

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • AnotherLooner
    Junior Member
    • May 2017
    • 20

    #31
    Re: Balloon meeting in the netherlands

    Lijkt erop dat (helaas voor mij) a.s. zaterdag 12 augustus favoriet is.
    Ik kan er dan niet bij zijn vanwege werk. Hopelijk bevalt het goed en komt er een opvolger!

    Ik laat het nu aan anderen over om de tijd en plek te bedenken. Dacht dat een datumprikker even goed uitkwam en verder had ik niet in mijn hoofd om organisatie te doen

    Veel plezier alvast!
    Cheers,
    Rick

    Comment

    • robert
      Member
      • Jan 2017
      • 45

      #32
      Re: Balloon meeting in the netherlands

      Top dat er uiteindelijk na het idee vervolging is gekomen om daadwerkelijk af te spreken helaas na mijn idee, kan ik er zelf niet bij zijn komende weken druk met vakantie en verhuizing erg jammer maaar ik ben er volgende keer zeker bij

      Comment

      • marja

        #33
        Re: Balloon meeting in the netherlands

        En wie komen er wel? En waar spreken we af?

        Comment

        • rsrs8370
          Junior Member
          • Oct 2016
          • 5

          #34
          Re: Balloon meeting in the netherlands

          @Robert, Rick: jammer dat jullie als initiatiefnemers er niet bij kunnen zijn. Hopelijk laat een volgende keer niet lang op zich wachten en kunnen jullie er dan gewoon bij zijn.
          Succes met de vakantie, het werk en de verhuizing!

          @Rick: heb jij zicht op wie er zich via de datumprikker hebben aangemeld voor 12 augustus?

          @Marja: het meeting point bij Utrecht CS is na de verbouwing niet herplaatst. In plaats daarvan is er nu dit:
          Vroeger was er het grote blauwe bord waar mensen afspraken op Utrecht Centraal. Echter, tijdens de verbouwing van Nederlands grootste station verdween deze, waar niet iedereen even blij mee was.


          Wellicht een idee om af te spreken bij het glazen hek, links van de agent op de foto?
          Maar ik weet niet of dit ook bereikbaar is voor mensen die niet met de trein komen. M.a.w. heb je een kaartje nodig om daar te kunnen komen?

          Comment

          • AnotherLooner
            Junior Member
            • May 2017
            • 20

            #35
            Re: Balloon meeting in the netherlands

            Originally posted by rsrs8370
            @Rick: heb jij zicht op wie er zich via de datumprikker hebben aangemeld voor 12 augustus?
            Jazeker. Weet niet wie de 'leiding' wilt nemen maar zal ik het even naar iemand prive berichten?

            Originally posted by rsrs8370
            Wellicht een idee om af te spreken bij het glazen hek, links van de agent op de foto?
            Maar ik weet niet of dit ook bereikbaar is voor mensen die niet met de trein komen. M.a.w. heb je een kaartje nodig om daar te kunnen komen?
            Als het goed is staan er nog poortjes open op Utrecht CS voor mensen zonder OVkaart. Weet ik niet zeker.
            Cheers,
            Rick

            Comment

            • rsrs8370
              Junior Member
              • Oct 2016
              • 5

              #36
              Re: Balloon meeting in the netherlands

              Op dit moment heb ik alleen nog maar berichten gezien van mensen die niet komen. Voor het afspreken is het juist goed om te weten wie er wel komen.

              Ik zou willen voorstellen dat de mensen die wel komen mij hier een privébericht sturen met vermelding van de naam/e-mail waarmee ze zijn aangemeld bij datumprikker zodat ik hen de definitieve tijd en locatie kan doorgeven. Dit om niet-forumleden, die hier gewoon kunnen meelezen en wellicht ook de datumprikker hebben gebruikt, te kunnen uitsluiten.

              Zou je mij daarom de gegevens van datumprikker kunnen doorsturen? Alvast bedankt!

              Daarnaast hebben we nog een manier nodig om elkaar te bereiken voor het geval iemand vertraagd is of de afgesproken locatie niet kan vinden. Ik ga er gemakshalve vanuit dat iedereen een smartphone met e-mail mogelijkheid heeft en daarmee onderweg bereikbaar is. Mijn e-mail adres zal ik dan met samen met de tijd en locatie delen in het privébericht.

              Comment

              • drumrd
                Member
                • Dec 2013
                • 54

                #37
                Re: Balloon meeting in the netherlands

                Ik was nog even benieuwd. Heeft de meeting nog plaatsgevonden? Als het heeft plaats gevonden hoop ik dat het een geslaagde meeting was. En wellicht/hopelijk vindt er ooit nog 1 plaats..

                Comment

                • Tecumseh
                  Member
                  • Nov 2017
                  • 68

                  #38
                  Re: Balloon meeting in the netherlands

                  kick! was de vorige meeting nog doorgegaan? had dit forum net te laat gevonden om ook aanwezigheid aan te geven.

                  Eventuele plannen voor een nieuwe meeting?

                  Comment

                  • Balloon Boy
                    Junior Member
                    • Dec 2017
                    • 4

                    #39
                    Re: Balloon meeting in the netherlands

                    hallo looners, Ik ben nieuw op dit forum en erg nieuwsgierig of de meeting is door gegaan?

                    Comment

                    • drumrd
                      Member
                      • Dec 2013
                      • 54

                      #40
                      Re: Balloon meeting in the netherlands

                      Naar ik weet is het niet door gegaan.

                      Comment

                      • shyguy
                        Junior Member
                        • Aug 2018
                        • 29

                        #41
                        Re: Balloon meeting in the netherlands

                        nog steeds geintresseerd in afpreken met alle looners uit nederlands en verhalen delen?

                        Comment

                        • shyguy
                          Junior Member
                          • Aug 2018
                          • 29

                          #42
                          Re: Balloon meeting in the netherlands

                          Als ik het zo lees is het een kwestie van goed organiseren. Als de 1 wilt praten en de ander wil met ballonnen spelen. Stel ik voor ergens een keer een drankje te doen voor de verhalen en dan kunnen de andere daarna altijd als ze willen een soort van afterparty houden mochten mensen daar behoefte aan hebben. Keep in mind voor de 1 ligt de drempel hoger dan de ander. Rustig plannen en voorberijden kan dan goed uitpakken.

                          Comment

                          • drumrd
                            Member
                            • Dec 2013
                            • 54

                            #43
                            Re: Balloon meeting in the netherlands

                            Om maar even open te zijn. Afgelopen zomer is er een poging gedaan daadwerkelijk een meeting te organiseren (zie ook ander draadje). Daarover het volgende: Dit kan dit confronterend zijn. Maar ik denk dat openheid goed is, ook voor wanneer mensen in de toekomst een bijeenkomst zouden willen organiseren. En daarom deel ik dit.

                            We waren best ver met het organiseren van een meeting. Dit vanuit een kik-group. Er was overeenstemming dat het laagdrempelig moest zijn. Gewoon een drankje drinken op een centrale plek zonder ballonen. Zo vanilla mogelijk met respect voor elkaar, man en vrouw en 18+ (best wel logisch lijkt me). Er kwamen steeds meer looners in de kik-group, en het respect verdween (al dan niet bewust, dan wel onbewust door gierende hormonen).

                            De verhouding tussen vrouw-man was daarbij niet evenredig. Uiteindelijk werden de opmerkingen steeds vrouwonvriendelijker. Daarop is het allemaal stuk gelopen.

                            Om een meeting te organiseren is het verstandig hiervan te leren. Als tip geef ik aan deze blog te lezen: https://www.looners-united.com/en/wo...ner-community/

                            Met deze wijsheid in pacht kan wellicht een succesvolle meeting worden georganiseerd.
                            Last edited by drumrd; 05-10-2018, 07:24.

                            Comment

                            • shyguy
                              Junior Member
                              • Aug 2018
                              • 29

                              #44
                              Re: Balloon meeting in the netherlands

                              dat zou inderdaad fijn zijn... jammer dat het zo uit de hand gelopen is als ik het zo lees...bidden dat het ooit wel een keer kan op een normale manier

                              Comment

                              • shyguy
                                Junior Member
                                • Aug 2018
                                • 29

                                #45
                                Re: Balloon meeting in the netherlands

                                ik zou rustig met een chat groep beginnen voordat er een bijeenkomt word georganiseerd. desnoods hier op de site zelf.. ik zou het fijn vinden om te kunnen praten met mensen over ballonnen en andere dingen ik praat er zelf zelden tot nooit over uit angst

                                Comment

                                Working...
                                😀
                                😂
                                🥰
                                😘
                                🤢
                                😎
                                😞
                                😡
                                👍
                                👎