Balloon meeting in the netherlands

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Bjorn
    Phobic non-popper
    • Oct 2018
    • 59

    #61
    Re: Balloon meeting in the netherlands

    Marja, ik kan me ergens wel vinden in het punt van de sociale controle die je natuurlijk minder heb in het park. In dat opzicht kan ik me voorstellen dat het café misschien wat prettiger is.

    Aan de andere kant zou ik het wel fijn vinden als we redelijk open over onze fetish zouden kunnen praten als we dat willen. Sommige dingen kunnen dan wel heel vreemd overkomen op andere mensen aan andere tafeltjes die misschien toch wat van onze gesprekken opvangen. Hoe open, open is, weet ik niet. Bovendien ontstaan er in een groep van tien mensen ook wel eens meerdere gesprekken. Het ene gesprek gaat misschien wat verder als het andere.

    Praten over iets "onschuldigs" als een blow to pop valt voor andere mensen nog wel mee, maar er zijn genoeg dingen die "heftiger" zijn. Tot seksueel aan toe.

    Ik denk dat vooral de seksuele gedachten en de man/vrouw verhouding een lastig punt kunnen zijn bij een meeting. Ik begrijp dat heel goed, hoewel ik mezelf goed in kan houden hoor. Ik ben niet van de foute opmerkingen of ongewenst intiem gedrag.

    Toch zou ik tijdens een meeting in een café iets meer geremd worden om vrij uit over mijn fetish te praten. Iets wat misschien toch jammer is omdat we allemaal dezelfde fetish hebben. Hoe vaak spreken wel elkaar nou in het echt.

    Als ik open over iets "geks" praat (naar de ideeën van anderen) voelt het niet fijn als iedereen mee kan luisteren. Ik denk dat meeste van ons hun fetish waarschijnlijk geheim zullen houden voor hun omgeving uit vrees voor de mening van anderen.

    Zou er plek zijn waar iedereen zich wel prettig zou kunnen voelen, maar waar we wel vrij uit zouden kunnen praten zonder dat anderen onze verhalen op kunnen vatten?

    Comment

    • Sl33juhrLooner
      Member
      • Jan 2019
      • 40

      #62
      Re: Balloon meeting in the netherlands

      De regels op zich vind ik niet zo'n gek idee, en nee = nee en de geen orgie kan ik goed begrijpen, en ook aan houden.
      Vraag me wel af wat rekening houden met fobische mensen inhoud, als iemand in alle geuren en kleuren over een blow to pop praat kan dat voor een fobisch persoon best wel schokkend over komen lijkt me. Hoewel dat toch een onderdeel van mijn fetish is.

      Een picnic, of drankje doen in een park vind ik best, een café net zo goed. In een café vraag ik me af of iemand iets door zou hebben over het gesprek dat aan onze tafels gevoerd wordt, en hoe dan ook het personeel zal echt wel flarden mee krijgen, tenzij we allemaal ineens stil vallen als we bediend worden, maar dat gaat ook zo raar staan
      Het idee van een park klinkt leuk, maar dat is nu natuurlijk nog niet haalbaar, tenzij je van een water-picnic houdt.

      Comment

      • Bjorn
        Phobic non-popper
        • Oct 2018
        • 59

        #63
        Re: Balloon meeting in the netherlands

        Wat mij betreft, maar dan praat ik natuurlijk voor mezelf, is het geen probleem als er uitgebreid gepraat wordt over een blow to pop of zo. De verhalen van poppers over het knallen van ballonnen zijn niet schokkend voor mij en misschien zelfs nog wel interessant om eens te horen.

        Wat mij betreft houdt rekening houden met fobische mensen, zoals ik, in dat er geen ballonnen opgeblazen zullen worden tijdens de bijeenkomst. Ik ben behoorlijk angstig als iemand anders een ballon erg groot opblaast. Zeker zo gauw de nek begint te ontstaan begint de angst ook echt wel toe te slaan bij mij.

        Ik ben bang voor knallen en de kans dat de ballon dan kan knappen wordt dan toch wel steeds groter. Het feit dat ik er dan ook geen controle over heb maakt mij nog angstiger.

        Comment

        • balloonpopper83
          Junior Member
          • Aug 2017
          • 4

          #64
          Re: Balloon meeting in the netherlands

          Ik heb ook wel interesse in een eventuele meeting.
          Ergens op een centrale plaats in het land in een Café lijkt mij goed.

          Als er daarna nog iemand met ballonnen wil spelen dan is dit altijd mogelijk.

          Comment

          • drumrd
            Member
            • Dec 2013
            • 54

            #65
            Re: Balloon meeting in the netherlands

            Volgens mij is er dan wel een concenses:
            - openbare plek, cafe, voor ook sociale controle. Wel een groot cafe waar we niet opvallen.
            - geen opgeblazen ballonen tijdens de meeting, dan wel opblazen tijdens de meeting
            - respecteer elkaars grenzen.

            Naar mijn idee is zo'n eerste meeting het meest spannend. Niemand kent elkaar en het zal aftasten zijn. Sommige mensen zullen met elkaar een klik hebben anderen niet. En dat is geen enkel probleem allemaal.

            Nu nog een plek, datum en tijd.

            Comment

            • Bjorn
              Phobic non-popper
              • Oct 2018
              • 59

              #66
              Re: Balloon meeting in the netherlands

              Ik geloof dat de optie van het café toch beter is als ik jullie reacties zo lees.

              We zouden ook naar een café kunnen gaan en daarna met mensen die dat willen nog naar een park kunnen gaan of zo. Net zoals de mensen die dan misschien een blow to pop in de stad willen doen zou dat ook gewoon een optie kunnen zijn.

              Wie wil gaat nog mee naar het park of doet mee aan een blow to pop wedstrijd, wie daar geen zin in heeft doet dat niet.

              Het zou tenslotte wel fijn zijn als iedereen zich op zijn of haar gemak voelt tijdens de meeting.

              Wat denken jullie er van om ergens in een weekend in mei af te spreken?
              Een beetje voordat de meeste van ons op vakantie gaan schat ik zo.

              Comment

              • Tecumseh
                Member
                • Nov 2017
                • 68

                #67
                Re: Balloon meeting in the netherlands

                Schop

                Met bjorn via kik hierover gehad, keertje wat drinken met wat mensen in een kroeg, het idee staat nog steeds open

                Comment

                • marja

                  #68
                  Re: Balloon meeting in the netherlands

                  Het lijkt mij nog steeds erg leuk. Ik ga me alleen niet bemoeien met de organisatie. Ik kom als ik kan, maar ik ga er geen vrij voor houden. Zeker gezien de voorgaande pogingen.

                  Comment

                  • Tecumseh
                    Member
                    • Nov 2017
                    • 68

                    #69
                    Re: Balloon meeting in the netherlands

                    heb nog maar eens een kik groep geprobeerd te maken. LoonersNederland heet het

                    wmb (en wat de consensus ook wel was volgens mij) zou een meetup aan de volgende criteria voldoen:

                    - centraal (Utrecht ofzo)
                    - kroegje (biertje/wijntje erbij kan nooit kwaad)
                    - gewoon gezellig (geen groot ballonnenfeest, gewoon ouwehoeren)

                    Comment

                    • drumrd
                      Member
                      • Dec 2013
                      • 54

                      #70
                      Re: Balloon meeting in the netherlands

                      Ik sta er ook nog steed open voor. @tecumseh: Die kik groep kan ik niet vinden..

                      Comment

                      • Tecumseh
                        Member
                        • Nov 2017
                        • 68

                        #71
                        Re: Balloon meeting in the netherlands

                        Aah ik had geen public groep gemaakt, nu wel.
                        #LoonersNederland

                        Comment

                        • Tecumseh
                          Member
                          • Nov 2017
                          • 68

                          #72
                          Re: Balloon meeting in the netherlands

                          Voorlopige datum: 29 november
                          Locatie: kroeg in utrecht (nader te bepalen welke)
                          Tijdstip: vanaf 18h
                          Aanwezig tot nu toe: Tecumseh, Drum, Bjorn

                          Comment

                          • Tecumseh
                            Member
                            • Nov 2017
                            • 68

                            #73
                            Re: Balloon meeting in the netherlands

                            Kroeg: Oude Pothuys

                            Misschien gaat het dan echt een keer lukken ��

                            Comment

                            • saniscol
                              Junior Member
                              • Jun 2017
                              • 19

                              #74
                              Re: Balloon meeting in the netherlands

                              Jammer! Had er graag bij willen zijn maar heb die avond iets helaas!

                              Comment

                              • brambosson
                                Junior Member
                                • Nov 2019
                                • 1

                                #75
                                Re: Balloon meeting in the netherlands

                                Hi everyone this post is meant for people who speak Dutch. So I will go further in our beautiful language.

                                In het kort; Ik maak een online programma (YouTube) waarin ik opzoek ga naar verschillende soorten fetishes. Hiervoor ben ik opzoek naar een looner die het leuk vind om zijn of haar verhaal te delen. En wilt laten zien wat het zo bijzonder maakt. Ikzelf ben de presentator en zou het graag ook zelf willen ervaren. Op deze manier wil ik laten zien dat je jezelf kan zijn op welk gebied dan ook. Het is allemaal positief, zonder enige vorm van kritiek. Uiteraard kan je ervoor kiezen om onherkenbaar in beeld te komen. (liever niet, maar het is geen probleem). Want ik snap dat de wereld nogal bevooroordeeld is. Hopelijk kunnen wij daar samen wat aan doen!

                                Excuus als dit de verkeerde plek is om deze oproep te plaatsen. Dit helemaal nieuw voor mij.

                                Liefs,
                                Bram Bosson

                                Comment

                                Working...
                                😀
                                😂
                                🥰
                                😘
                                🤢
                                😎
                                😞
                                😡
                                👍
                                👎