Reply

Thread Tools Search this Thread
Old 14-12-2017, 06:33 PM
Balloon Boy Balloon Boy is offline
Junior Member

Balloon Boy is on a distinguished road
Default Re: Balloon meeting in the netherlands
hallo looners, Ik ben nieuw op dit forum en erg nieuwsgierig of de meeting is door gegaan?
Reply With Quote
Old 16-12-2017, 08:26 PM
drumrd drumrd is offline
Junior Member

drumrd is on a distinguished road
Naar ik weet is het niet door gegaan.
Reply With Quote
Old 23-08-2018, 10:28 PM
shyguy shyguy is offline
Junior Member

shyguy is on a distinguished road
nog steeds geintresseerd in afpreken met alle looners uit nederlands en verhalen delen?
Reply With Quote
Old 24-08-2018, 11:23 AM
Dennisballon Dennisballon is offline
Junior Member

Dennisballon is on a distinguished road
ik ben zeker geintereseerd, maar helaas met nederlandse looners is afspreken onmogelijk aangezien dit hele gesprek al terug gaat sinds 2012!!!
zonde van de tijd...de 1 wil het liefst erover praten de ander gelijk een ballonparty en ik moet eerlijk zeggen dat ik een ballonparty met looners geweldig lijkt aangezien het voor ons een sexueele aantrekkingskracht heeft. Als ik over ballonnen praat dan wordt ik hier al opgewonden van...dus denk dat er wel een ruimte moet wezen voor mensen die willen spelen kunnen spelen.

hopelijk zijn er nog geintereseerde en gaat het eens door en zoniet dan kunnen wij ook gewoon afspreken zonder een hele groep.
Reply With Quote
Old 24-08-2018, 12:54 PM
shyguy shyguy is offline
Junior Member

shyguy is on a distinguished road
Als ik het zo lees is het een kwestie van goed organiseren. Als de 1 wilt praten en de ander wil met ballonnen spelen. Stel ik voor ergens een keer een drankje te doen voor de verhalen en dan kunnen de andere daarna altijd als ze willen een soort van afterparty houden mochten mensen daar behoefte aan hebben. Keep in mind voor de 1 ligt de drempel hoger dan de ander. Rustig plannen en voorberijden kan dan goed uitpakken.
Reply With Quote
Old 05-10-2018, 07:10 AM
drumrd drumrd is offline
Junior Member

drumrd is on a distinguished road
Om maar even open te zijn. Afgelopen zomer is er een poging gedaan daadwerkelijk een meeting te organiseren (zie ook ander draadje). Daarover het volgende: Dit kan dit confronterend zijn. Maar ik denk dat openheid goed is, ook voor wanneer mensen in de toekomst een bijeenkomst zouden willen organiseren. En daarom deel ik dit.

We waren best ver met het organiseren van een meeting. Dit vanuit een kik-group. Er was overeenstemming dat het laagdrempelig moest zijn. Gewoon een drankje drinken op een centrale plek zonder ballonen. Zo vanilla mogelijk met respect voor elkaar, man en vrouw en 18+ (best wel logisch lijkt me). Er kwamen steeds meer looners in de kik-group, en het respect verdween (al dan niet bewust, dan wel onbewust door gierende hormonen).

De verhouding tussen vrouw-man was daarbij niet evenredig. Uiteindelijk werden de opmerkingen steeds vrouwonvriendelijker. Daarop is het allemaal stuk gelopen.

Om een meeting te organiseren is het verstandig hiervan te leren. Als tip geef ik aan deze blog te lezen: https://www.looners-united.com/en/wo...ner-community/

Met deze wijsheid in pacht kan wellicht een succesvolle meeting worden georganiseerd.

Last edited by drumrd; 05-10-2018 at 07:24 AM.
Reply With Quote
Reply

Bookmarks

Tags
netherland party meeting

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules