Reply

Thread Tools Search this Thread
Old 29-12-2018, 01:56 PM
Bjorn Bjorn is offline
Phobic non-popper

Bjorn is on a distinguished road
Default Re: Balloon meeting in the netherlands
Eerst chatten en dan misschien een bijeenkomst lijkt me leuk.

Buiten de mensen op dit forum weet niemand van mijn fetisj. Het is leuk om eens met mensen te praten die mijn fetisj ook begrijpen en deze zelf ook hebben.
Reply With Quote
Old 29-12-2018, 05:59 PM
shyguy shyguy is offline
Junior Member

shyguy is on a distinguished road
precies zou inderdaad fijn zijn
Reply With Quote
Old 30-12-2018, 10:33 PM
shyguy shyguy is offline
Junior Member

shyguy is on a distinguished road
voor alle nederlandse looners alvast de beste wensen En een gelukkig en vol met ballonnen 2019 XD
Reply With Quote
Old 30-12-2018, 10:54 PM
Bjorn Bjorn is offline
Phobic non-popper

Bjorn is on a distinguished road
Iedereen ook alvast de beste wensen voor 2019 en uiteraard weer met veel ballonnen!
Reply With Quote
Old 05-01-2019, 04:31 PM
Sl33juhrLooner Sl33juhrLooner is offline
Junior Member

Sl33juhrLooner is on a distinguished road
Beste wensen!

Moet maar eens nieuwe balonnen kopen om het jaar goed te beginnen
Reply With Quote
Old 09-01-2019, 09:33 AM
Bounci's Avatar
Bounci Bounci is offline
Member

Bounci is on a distinguished road
Gelukkig Nieuw Jaar aan iedereen.
En, een nieuw jaar betekend nieuwe kansen.

Alhoewel het vorige keer helaas op niks is uitgelopen, zou het misschien toch wel leuk zijn om opnieuw te proberen een Nederlandse looner meeting te organiseren. Maar...

Nu wil ik niet verwend of aanmatigend klinken maar ik kan me zo bedenken dat als bepaald gedrag mij zou afschrikken, zulk gedrag andere vrouwen ook niet motiveert om op te komen dagen. En al geloof ik zeker dat vele mannen graag een vrouwelijke looner zouden ontmoeten kan ik met vrij grote zekerheid zeggen dat ik dat zelf nog liever wil dan een man. Immers, mannen kunnen met elkaar nog veel overeenkomen en bespreken en hebben toch een klankbord, maar ik heb nochtans geen enkele vriendin die mijn positie begrijpt of waar ik mee kan praten/vragen aan kan stellen zonder bepaalde verwachtingen te wekken, of een "cock-tease" te zijn. Very lonely business, om een loonervrouw te zijn.

Dus kan ik (of een ander) weer een Kik groep maken om tóch iets te organiseren, maar dan lijkt het me wel handig als er dan wat regels aangehouden worden. Bijvoorbeeld;

1. Mannen zijn zelf verantwoordelijk voor hun eigen gedrag in de Kik groep. Als vrouwen aangeven dat bepaalde opmerkingen/vragen/privé berichtjes aan hun adres niet gepast zijn is het geen geldig excuus is om te zeggen dat loonervrouwen zo zeldzaam zijn, dat ze dan maar moeten accepteren dat de man zich onmogelijk inhouden kan. Want dat is onzin. En trouwens ook gewoon eng. Geen normaal nadenkende vrouw zou het riskeren om een groep onbekende mannen te ontmoeten nadat ze eerst dagen of weken heeft aangehoord hoe wanhopig de éen of ander is om een loonervrouw te [...], want zelfs op een publieke plek kun je toch achtervolgd worden door een gek - vooral als die gek de schuld bij de vrouw legt, omdat ze als loonervrouw zogezegd té aanlokkelijk is. Ontoerekeningsvatbaar.

2. De meeting is niet sexueel. Ja, het is een fetish meeting - maar dat betekend niet meteen dat het een orgie is, maar eerder een bijeenkomst van mensen met interesse in dezelfde fetish. Behalve "spelen" zijn er nog vele andere opties, zoals
(a) het ruilen van ballonnen
(b) het doorgeven van kennis, bv. half-tie of baking
(c) het maken van normale, platonische vrienden die geen tekst en uitleg nodig hebben als je een ballon in een etalage ziet en even binnen wilt gaan kijken
(d) het uitwisselen van winkel adressen, of elkaar attent maken op goede deals/gratis ballonnen die worden uitgedeeld, etc
(e) 2e hands koop/verkoop van accesoires, zoals pompen of clips
Noem maar op.

3. De meeting is zonder (opgeblazen/gevulde) ballonnen. Dit is niet alleen omdat ze opwindend kunnen zijn, maar ook om rekening te houden met mensen met een phobie die het als stressvol kunnen ervaren. Daarbij loopt een enkele ballon niet in het oog, maar een groep mensen met bijzondere ballonnen toch zeer zeker wel. En niet iedereen is er klaar voor z'n looner-status publiek te maken. Er kan later altijd gekeken worden naar een meeting mét ballonnen, voor wie daar interesse in heeft.

Ik begrijp volkomen dat er looners zijn die graag een intiemere meeting willen. Ik denk alleen dat er een juiste tijd en plaats voor is.

Voor mensen die bekend zijn met FetLife e.d. is het misschien een optie om af te spreken samen een algemene "munch" te bezoeken. Doorgaans zijn alle kinks/fetishes daar welkom en al zal het grootste deel van de bezoekers zich voornamelijk bezig houden met sm, zullen mensen ook wat minder geschokt zijn als je toevallig een andere kink hebt - en ben je vrij om zelf een maatje mee te nemen of daar te ontmoeten, zodat je niet de enige bent. Of zelfs een latex-bijeenkomst of workshop is misschien een idee, dan valt een ongewone ballon ook niet zo heel erg uit de toon. Stel dat het echt storm loopt, zal er zich vast ergens een commissie vormen die een ruimte afhuurt om specifiek een looner-munch te organiseren.

De mannen die het per sé een ballonnenseks-festijn willen maken kunnen zo'n festijn ook zelf organiseren en er mensen voor uitnodigen, da's ook nog een optie.

Zo. Nu ik dat van me afgeschreven heb...
Wil ik ook graag zeggen dat er vele heel aardige mensen waren die geinteresseerd waren in een meeting, en dat ik hoop dat deze wall 'o text ze niet teveel heeft afgeschrikt. De meesten hadden geen rare bedoelingen en het is inderdaad een beetje een geval van de rotte appels eruit te pikken. Graag hoor ik meer suggesties, of als iemand initiatief wil nemen is dat ook zeer welkom. Ik hoop dat er toch tenminste eens per jaar een bijeenkomst of klein evenementje kan zijn waar we ons met een gerust hart kunnen uitspreken over ballonnen, en alles dat ermee te maken heeft.
Reply With Quote
Old 12-01-2019, 01:57 PM
Sl33juhrLooner Sl33juhrLooner is offline
Junior Member

Sl33juhrLooner is on a distinguished road
Het lijkt mij, ook met je regels in gedachte Bounci dat we best een "code of conduct" kunnen samenstellen.

Gekken heb je helaas overal, maar ik hoop en denk dat de meerderheid van ons heren zich normaal gedraagd richting wie dan ook.
Reply With Quote
Old 13-01-2019, 03:51 PM
Bounci's Avatar
Bounci Bounci is offline
Member

Bounci is on a distinguished road
Ja hoor, in ieder geval sta ik ervoor open als je er een idee voor hebt.
Reply With Quote
Reply

Bookmarks

Tags
netherland party meeting

Thread Tools Search this Thread
Search this Thread:

Advanced Search

Posting Rules